Thailandreis2013.reismee.nl

Weer terug bij de familie van Appie

En vanmorgen na onze tiende en laatste duik was het dan over op ons fantastisch vakantie eiland. We hebben de boot van twaalf uur, dus moesten we direct na onze duik douchen en uitchecken. We hebben het erg gezellig gehad, met lekker eten en we hebben genoten van het mooie weer. Het personeel van het resort was erg aardig, maar hadden wel hun tempo aangepast aan dit paradijs. "Wat vandaag niet lukt, doen we morgen toch", was hun motto.

En van de menu-kaart hebben we geen een keer gekregen wat we besteld hadden. Had je een keuze gemaakt, hadden ze dat nu net even niet. Maar ook dat heeft zijn charme.

Dus om twaalf uur op de boot en nog even afscheid genomen van Nasran, onze duikgids en Vincent, mijn Franse buddy. Hij heeft erg mooie foto's gemaakt, dus we hebben email uitgewisseld. Na het afscheid weer op een snelle boot naar het vaste land en daarna met de trein naar Yala. Ging allemaal heel voorspoedig en we werden op het station van Yala hartelijk ontvangen door de vader van Appie en thuis bij Appie stonden allerlei lekkere dingen op tafel. Alles wat we lekker hadden gevonden stond er.

We zijn dus weer even thuis, laten we maar zeggen.